24 Eylül 2009 Perşembe

Mahsun bizi diskoya götür


Mahsun Kırmızıgül'ün ikinci filmi "Güneşi gördüm" Türkiye'nin oscar aday adayı olmuş. Hayırlı uğurlu olsun. Filmi izlemedim, izlemeyeceğim. Nedeni basit; ilk filmi, Beyaz Melek'i izledim. Filmin tek olumlu tarafı artık ömrünün sonbaharındaki emektar tiyatroculara son demlerinde üç beş kuruş kazandırmış olmasıydı. 10 üzerinden 1,5'tan 2 alır "Beyaz Melek" benden. Şu durumda kimse 2 saatimi daha Mahsun Kırmızıgül için harcamamı beklemesin. Adam iki sene içinde Haneke olmadı herhalde. Ahanda buradan tüm samimiyetimle duyuruyorum; bu adam bu filmle Oscar alsın, ben de kendimi Türk ve Dünya sinemasındaki çöküşe dikkat çekmek amacıyla emek sineması önünde yakarım. Eğer bu yolda ölürsem vasiyetimdir; Mahsun sinemayı bırakıp edebiyata sarsın kendisini yürekten seven halkını mahçup etmeyip bir nobel de oradan çaksın.
P.S. Mahsun Kırmızıgül'ü, hatırlanacağı üzere GS'nin Manchester'ı eleyerek şampiyonlar ligine katıldığı sene "Alem buysa kral cimbom" şarkısı (adaptasyonu) ile tanıdık. Bu arkadaşı memleketin başına saran GS camiasını esefle kınıyorum. Bir de Mustafa Sandal patlamıştı aynı yıl, benzer şekilde "bu kız beni görmeli" şarkısını cimboma uyarlayarak. Ulan cimbom sırf zararsın ha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder