23 Mart 2009 Pazartesi

Bir gün herkes Müslümcü olacak...



Teomanın "Paramparça"sını söylerek başlattığı seferi, 3 sene önce yukarıdaki muhteşem albüm kapağıyla çıkardığı albümle tamamladı ve entel dantel camianın fethi böylece tamamlandı. O günden sonra pek görünmez oldu kültür sanat programlarında Müslüm Baba. Murathan Mungan mı desteğini çekti, yoksa karikatürdeki gibi bir devrin sonuna mı denk geldi bilmiyorum.
(not: karikatürü tedirgine gönderdi.-referansımı da çakarım:)

Nitekim, geçen albümünde o kadar yaygara koparılan Müslüm'ün son albümü "sandık" piyasaya çıkalı yaklaşık bir ay önce çıktı; ne bir reklam ne haber. Velhasıl yapacak birşey de yok. Adam söylüyor arkadaş. Kim sahiplenir, kim bırakır beni ilginledirmez. İster mazlumların sesi olsun, ister entel muhabbetlerine meze. "Müslüm de son sıralar çok bozdu be baba" ile "Tom Waits ile Müslüm Gürses aynı damardan beslenmiyorlar mı sence de?" geyikleri arasında bir saf tutmaktan imtina ederim ne varki seviyorum bu adamı. Gerçi blogdaki müzikle ilgili ilk postumun Müslüm hakkında olması bana da biraz garip gelse de, özümdeki o arabesk çekirdeği da inkar edecek değilim. Öbür taraftan albümdeki bazı şarkıların dozu beni de aşıyor ama genel olarak baba iyi söylemiş. Dinleyin, sonra tekrar konuşalım.

1 yorum: