8 Mart 2009 Pazar

Kırırım Bu Yedek Kulübesini


Ben yazmaktan vazgeçeyim diyorum, adam kendisinden konuşturmaktan vazgeçmiyor. Genç nesillerin Mourinho'nun eline düşmesinden endişe duyup Ferguson'un nursuz yüzüne (ve dahi futboluna) bel bağlayanlar, futbolumuzdaki Bülent Uygun tehlikesi hakkında da iki satır notlarını düşseler ya :) [Ki Bülent Uygun'a, hal-tavır-eda nisbetinde Jose Mourinho yakıştırması yapıldığını duysa Mourinho, Guiseppe Meazza'nın çatısından bırakıverir kendini aşağı hafazanallah! Bu kadar kolay mı yahu bu işler?]

Son Ankaraspor maçında, yediği ve hiç alakası olmayan bir şekilde hakem hatasına bağladığı beraberlik golü neticesinde çocukluğumda beni çok ürkütmüş "trafik canavari olmayin" reklamindaki canavar babaya dönüştüğü ve dosta düşmana "yedek kulübesi camı nasıl indirilir"i gösterdiği an için lütfen buyurun:
http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=53688

not: reklamı aradım mamafih bulamadım; bulan gören olur de eklerse ne güzel olur.

4 yorum:

  1. Bak bülent uygun futbola başlamadan önce güreşciymiş. Ateşle oynuyorsun, yapma...

    YanıtlaSil
  2. http://www.milliyet.com.tr/2009/03/08/pazar/index.html

    Bak burada çok sevdiğin Bülent'ten bomba bir röportaj var. Senin için "köpekler istedi diye atlar ölmez" diyor :D arkasından da aynen "nasıl laf geçirdim be" :)

    YanıtlaSil
  3. tam bir yaşam koçu/guru adam ya; arayıp "hacı dolar yükseliyor, ne yapalım, altına mı yatıralım parayı, bir tüyo var" diye sorasım geldi yeminle. at üstündeki fotoğrafları, ibrahim dağaşan hakkındaki sallamaları, ohh kendimden geçirdi beni sabah sabah :)
    lakin, fenerbahçe kamuoyunun bülent uygun'u alttan alta koruyup/kollama, ona kötü söz etmeme temayülünü de anlayabilmiş değilim. amaç fenerbahçe'nin fatih terim'ine kavuşması operasyonu ise yazık, çok yazık.

    YanıtlaSil
  4. Yok lan bülent'i bitim kadar sevmem. Futbolcuyken askerdi, sempatikti, gitti.Takımdan gittikten sonra da hiç bir fenerlinin bülent'i anımsadığını, takımda oynasaydı dediğini bilmem. Arkadaş anadolu kaplanı olarak geri döndü ve çok konuşuyor. Ben çok ve boş konuşan adamdan hele ki teknik direktörse hiç haz etmem. Ha dersen ki kimi istersin fenerin başına.Ersun Yanal'ı severim. Taa denizli günlerinden beri severim.

    Bu arada diğer eleman,Hakan çok tutar sivası. Anadolunun sesidir yani. Ayar yiyebilirsin :D İlk postta dediğim gibi alınmaca gücenmece yok. Sen sözlük yazarısın, ayarlara alışıksın :D :D Bu arada taksim stadı postu hakkında yorum bekliyorum. Artı yazılarını tabii ki...

    YanıtlaSil