1 Mart 2009 Pazar

İşte başkan adayım


Yerel seçimlerde oy kullanmayı düşünmüyordum.Ta ki Seyfi Solukalın seçim kampanyasıyla karşılaşana kadar. Kendisini aslında yeni tanıdım. İstanbul Bağımsız Büyükşehir Belediye Başkan adayı Seyfi Solukal ve vaatlerini ilk kez geçtiğimiz hafta Beşiktaş'taki afişlerde gördüm. Kendisi ve projeleri hakkında internette bilgi edinmek için bütün haftasonu ismini hatırlamaya çalıştım ve işte karşınızda Büyükşehir Belediye Başkan Adayım. İnternet sitesi : http://www.seyfisolukal.com/

Siteyi ziyaret ederek Solukal'ın seçim şarkısını ve tanıtım videolarını izlemenizi şiddetle öneriyorum. Yine de adayım hakkında buraya kısa bir tanıtım ekliyorum.

Seyfi Solukal hakkında :

Seyfi Solukal 1969 yılında, Buharkent'te doğdu. İlköğrenimini Buharkent'te tamamlayan Solukal, İzmir Atatürk Lisesinde yatılı olarak okudu ve okulu birincilikle bitirdi. Üniversite için San Francisco'ya giden Solukal, California Berkeley Üniversitesi Sosyal Bilimler bölümünde tam bursla olarak okumaya hak kazandı. Öğrencilik yıllarında yaşamını sürdürebilmek için bir çok farklı işte çalıştı. Bir fast food zincirinde part-time servis elemanı olarak işe girdi, sıra dışı tarzıyla bir anda şubede ünlendi ve şube içi hiyerarşi zincirini büyük bir hızla tırmanmaya başladı. Üniversite bünyesinde faaliyet gösteren neredeyse tüm kulüplere üye oldu. Türk Öğrenciler Birliği'nin başkanı seçilmesi de bu dönemlere tekabül eder. Arta kalan zamanlarında kendisini üniversite kütüphanesinde geleceğini şekillendirmeye adayan Solukal, üniversiteyi ikincilikle bitirdi. Birinciliği ise sonradan Nobel alacak ve bu ödülü Solukal'a ithaf edecek oda arkadaşı aldı.

Vaatleri :
  • Zayıflama merkezleri açılacak: Tüm hemşehrilerim, her semtte açacağımız zayıflama merkezleri ile sağlıklı yaşama kavuşacak.

  • Minübüsler sadece durakta duracak: Yollar kısmi felçten kurtulacak, trafikteki keşmekeşe düzen gelecek.

  • Yotube’yi açtıracağım: DNS işkencesi sona erecek. Tüm hemşehrilerim internet'e filtresiz, özgürce girebilecek.

  • Taksiler gece de gündüz açacak: Abi gündüz açar mısın devri kapanacak. Vatandaş taksimetrede yazacak miktardan korkmayacak, günün her saati rahatça taksiye binecek.

  • Musluktan su içmeyi özledik: Susayan vatandaş, ağzını musluğa dayayıp, kana kana su içebilecek. Arsenik karışmıştır, zehirlenirim kaygıları son bulacak!

  • Trafik, trajik olmayacak: Yapacağım düzenlemelerle trafiğe nefes aldıracağım. İsteyen istediği yere hem yer altından hem yer üstünden kolayca gidebilecek.

  • Metro her mahalleye ulaşacak!: Raylar belli bir ideolojik kesimin boyunduruğundan kurtulacak. Gelişmişliğin simgesi metro, kapınıza kadar gelecek!

  • Küresel ısınma bizi teğet geçecek: Ne kuraklık kalacak, ne sel, ne de felaket... Küresel ısınmayı önleyeceğim; Ben oldukça barajlar dolu, toprak verimli, çocuklar sağlıklı ve neşeli olacak. Ben seçileceğim, küresel ısınma bitecek


P.S. Kendisinin kurmaca bir aday olduğunu öğrenince gerçekten çok üzüldüm yine de kampanyasını çok başarılı buldum. Keşke aday olsa ve oyumu verebilseydim. Öbür taraftan kurmaca olmayan gerçek bir bağımsız aday için (bkz:http://www.dursunalibacioglu.com/)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder